Davant d'una emergència sanitària, l'AECC respon i segueix al teu costat

Barcelona - 03/04/2020

A continuació, us farem un resum de les atencions i accions que l’AECC ha realitzat des que va començar el confinament.

Del 16 al 30 de març l’AECC ha atès a 9.339 persones, atenció social, psicològica i orientació sanitària a través dels canals telefònics i digitals. Un total de 519 professionals: psicòlegs, treballadors socials i sanitaris que han seguit treballant des de les seves cases.

A més, 1.011 voluntaris han acompanyat a aquelles persones que ho han necessitat a través del telèfon i d’un sistema de xats.

Infocáncer, el servei telefònic gratuït disponible les 24 hores del dia els 365 dies de l’any, ha rebut 5.208 trucades.

L’associació segueix amb directes i píndoles informatives a les seves xarxes socials, per a seguir acompanyant i donant suport.

L’entitat també col·labora amb altres associacions de pacients posant a la seva disposició professionals com psicòlegs, treballadors socials i personal mèdic.

Per a més informació podeu descarregar-vos el PDF que teniu a sota.

I recorda, si ets malalt de càncer, familiar o cuidador, a l’AECC seguim oferint els nostres serveis.

Truca’ns al 900 100 036

 

Infocancer 24 horas telefono 900100036
Atención gratuita 24h - 7 días