Lola Casademunt dona 8.244€ a l’Associació Contra el Càncer per finançar la lluita contra el càncer de mama

Girona - 22/12/2021

La marca de moda i accessoris per a la dona LOLA CASADEMUNT ha lliurat a l'Associació Contra el Càncer i a la Fundació Contigo per valor de 8.244€ a cadascuna, recaptació obtinguda del 100% dels beneficis per la venda de les seves dessuadores solidàries.


Aquestes dessuadores solidàries d'edició limitada es van llançar a la venda el mes d'octubre passat a les botigues pròpies de la marca, El Corte Inglés, a la pàgina web de LOLA CASADEMUNT, i en punts de venda multimarca, coincidint amb el Dia Mundial contra el Càncer de Mama.


Maite Casademunt, directora creativa i presidenta de LOLA CASADEMUNT, Ferran Espona, president de la companyia, i Paco Sánchez, CEO de la marca, han estat els encarregats de lliurar el xec a Isabel Alejandro, presidenta de l'Associació Contra el Càncer a Girona i a Montse Almirall, vicepresidenta de la Fundació Contigo, Verónica Sagnier, directora de la mateixa i Rosa María Lleal, membre del seu patronat.


“A LOLA CASADEMUNT tenim el deure d'aportar el nostre granet de sorra a la societat. En aquest cas, el poder ajudar a la lluita contra el càncer de mama, que afecta encara a tantes i tantes dones, és un orgull i, com dic, una obligació com a empresa conscient i responsable” afirma Maite Casademunt, presidenta i directora creativa de LOLA CASADEMUNT.


Isabel Alejandro ha agraït la donació, que servirà per a fer costat a pacients i familiars oncològics. I aprofita per a posar de manifest l'agreujament de la vulnerabilitat que provoca un diagnòstic de càncer en la dona. A més, l'Associació també demana ajuda a la societat per a continuar donant serveis i arribar a més dones amb extrema vulnerabilitat a través dels seus serveis gratuïts d'atenció social, psicològica i orientació sanitària.
 

Aquesta acció va començar amb una iniciativa en les xarxes socials de la marca, concretament amb un concurs en Instagram en el qual els seguidors van votar, entre 3 models, pel seu favorit. El disseny més votat ha estat el que la marca va produir per a posar a la venda.


El 100% dels beneficis obtinguts per la venda d'aquestes dessuadores s'ha destinat a dues associacions que lluiten contra aquesta malaltia: Fundació Contigo – l'objectiu de la qual és impulsar projectes de recerca que contribueixin a posar-li fre al càncer de la mama i a millorar la qualitat de vida de les pacients- i Associació Contra el Càncer – que treballa per a per a educar en salut, secundar i acompanyar a les persones malaltes i les seves famílies, i per a finançar projectes de recerca que permetran un millor diagnòstic i tractament del càncer.

Una iniciativa que s'emmarca sota el paraigua de LOLA LOVES LIFE, el programa empresarial de la marca que engloba tots els projectes de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) amb focus en la sostenibilitat i les persones. En aquesta iniciativa ja s'han sumat cares conegudes com el xef Ferran Adrià; la filla de la infanta Margarita, María Zurita; la periodista i presentadora Susanna Griso; la presentadora Elsa Anka; l'actriu Cristina Brondo, entre altres models i influencers, que van llançar un missatge de suport a la iniciativa de LOLA CASADEMUNT amb l'objectiu de donar la màxima difusió i poder recaptar, així, una suma important per a aquesta causa.


Una malaltia que continua afectant moltes dones. Segons les dades recollides pel Sistema Europeu d'Informació del Càncer (ECIS, per les seves sigles en anglès)1, en 2020 es van diagnosticar un total de 34.088 nous casos de càncer de mama a Espanya, sent aquest tipus de tumor el més freqüent entre les dones al nostre país.
En 2020, LOLA CASADEMUNT ja va comercialitzar les seves màscares solidàries a favor de la causa donant part dels seus beneficis a l'Associació Contra el Càncer a Girona.

Infocancer 24 horas telefono 900100036
Atención gratuita 24h - 7 días