Teatre benèfic: La Cita 05/20/2022 08:00 PM

Teatre benèfic: La Cita

Espectacle benèfic realitzat per la companyia Teaiatròlics per a recollir fons per l'Associació contra el càncer a Banyoles.

Una consulta mèdica es pot convertir en un camp de batalla quan no s'ajusta bé l'agenda i coincideixen la dona, l'amant, la "querida" la massatgista i l'últim "ligue" de Tinder... Serà millor que el Dr. Puig no tregui el nas per la consulta... podria ser perillós.

Compra la teva entrada des del següent enllaç: https://culturabanyoles.koobin.com/index.php?action=PU_evento&Ev_id=6292 

20/05/2022
20:00
Teatre Municipal de Banyoles
Cerrar

Apuntarme al evento

No hay plazas disponibles para esta actividad

Otros eventos

Pautes d'autocura de la pell | En línia
Taller Online
Seu de Girona
11/12/2025 (Más fechas disponibles)

Pautes d'autocura de la pell | En línia

La Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé, en col·laboració amb l'Associació Contra el Càncer, ofereix un taller en línia on una professional especialitzada en estètica oncològica, orientarà i proporc
"És Nadal... i tu no hi ets" a Lloret de Mar
Taller Presencial
Seu de Girona
16/12/2025

"És Nadal... i tu no hi ets" a Lloret de Mar

Espai on s’oferiran pautes senzilles per afrontar dates assenyalades com Nadal a aquelles persones familiars que hagin patit una pèrdua
Infocancer 24 horas telefono 900100036
Atención gratuita 24h - 7 días