Davant d'una emergència sanitària, l'AECC respon i segueix al teu costat
A continuació, us farem un resum de les atencions i accions que l’AECC ha realitzat des que va començar el confinament.
Del 16 de març al 10 de maig l’AECC ha atès a 45.808 persones, atenció social, psicològica i orientació sanitària a través dels canals telefònics i digitals. Un total de 519 professionals: psicòlegs, treballadors socials i sanitaris que han seguit treballant des de les seves cases.
A més, 1.512 voluntaris han acompanyat a aquelles persones que ho han necessitat a través del telèfon i d’un sistema de xats.
Infocáncer, el servei telefònic gratuït disponible les 24 hores del dia els 365 dies de l’any, ha rebut 33.491 trucades.
L’associació segueix amb directes i píndoles informatives a les seves xarxes socials, per a seguir acompanyant i donant suport.
L’entitat també col·labora amb altres associacions de pacients posant a la seva disposició professionals com psicòlegs, treballadors socials i personal mèdic.
Per a més informació podeu descarregar-vos aquest PDF.
I recorda, si ets malalt de càncer, familiar o cuidador, a l’AECC seguim oferint els nostres serveis.
Truca’ns al 900 100 036