Sta. Coloma de Gramanet XVI Cursa i Caminada per la vida 10/20/2019 10:30 AM

Sta. Coloma de Gramanet XVI Cursa i Caminada per la vida

El diumenge 20 d’octubre a les 10.30 h se celebra a Santa Coloma de Gramenet la XVI edició de la Cursa i Caminada per la vida, un esdeveniment organitzat per l’AECC – Catalunya contra el Càncer de Barcelona amb la col·laboració de l’Ajuntament i el suport de nombroses entitats i establiments de la ciutat.

Aquesta cursa no és competitiva i està pensada perquè tothom hi pugui participar. El recorregut de 5 quilòmetres és molt suau i planer, com un passeig per la ciutat que es pot fer caminant o corrent. Comença al parc metropolità de Can Zam i continua pel parc fluvial del riu Besòs fins on es desvia per les avingudes de la Generalitat, Francesc Macià i Pallaresa fins a la meta situada al parc de Can Zam.

Les inscripcions, a un preu de 8 euros, es poden fer on line AQUÍ o bé presencials, de dilluns a divendres, a la seu de l'AECC de Santa Coloma al Centre Cívic Riu, de 17 a 20 h; al CER, en horari habitual del centre -a ambdós, del 20 de setembre al 18 d'octubre-; i al Pompeu Lab -de l'1 al 18 d'octubre- de 10 a 13.30 h i de 17 a 20.30 h.. Les persones participants seran obsequiades amb una samarreta, i diferents records. La jornada de la cursa es completarà amb una Master Class de zumba i la mainada podrà gaudir de jocs. 

Totes les donacions econòmiques que s’aconsegueixin es destinaran a millorar la qualitat de vida de les persones que pateixen càncer, i a potenciar la recerca.

 

 

20/10/2019
10:30
Parc de Can Zam, Santa Coloma de Gramenet
Cerrar

Apuntarme al evento

No hay plazas disponibles para esta actividad

Otros eventos

Rutes saludables a Girona (setembre-desembre)
Taller Presencial
Seu de Girona
02/09/2026 (Más fechas disponibles)

Rutes saludables a Girona (setembre-desembre)

L'Associació Contra el Càncer a Girona ha creat aquestes activitats de prevenció destinades a la població general per a conscienciar i animar a totes aquelles persones que no tenen la malaltia, pro
Com gestionar la incertesa d’un diagnòstic oncològic?
Taller Presencial
Seu de Girona
14/09/2026

Com gestionar la incertesa d’un diagnòstic oncològic?

En aquest taller s’abordaran les emocions més habituals davant d’un diagnòstic oncològic (la por, la incertesa, la preocupació, etc.) i
Suport emocional grupal per persones en tractament càncer
Taller Presencial
Seu de Girona
15/09/2026

Suport emocional grupal per persones en tractament càncer

Intervenció terapèutica grupal conduïda per una psicooncòloga que té com a objectiu facilitar a les persones participants de les sessio
Infocancer 24 horas telefono 900100036
Atención gratuita 24h - 7 días